Cris Froese Picks

niedziela, 29 kwietnia 2018

Lecę na majówkę




W lasach i na przydrożkach niebiesko od dzwonków...
Na polach króluje żółty kolor rzepaku
A na łąkach mlecze rozkładają główki do słońca
Przed moim domem śliczne, małe kwiatuszki, które uwielbiam - niezapominajki!

Ostatnio naszła mnie ochota na jakąś zmianę. Ni stąd ni zowąd przestał mi się podobać wygląd mojego bloga, no i zaczęły się eksperymenty. Zajęło mi to sporo czasu, bo jak podobał mi się wygląd to ustawienia były nie takie, o kolorach trzcionek już nie wspomnę. W końcu coś wybrałam i uznałam, że taki może być. Tylko że potem za każdym razem, gdy otwierałam bloga musiałam sama siebie o tym przekonywać. Tak więc dałam sobie spokój, zgodziłam się co do tego, że pierwszy wybór jest najlepszy i wróciłam na stare śmieci, czyli do swojego, swojskiego bloga. 
Co jakiś czas zmienię sobie obrazek i będzie ok.

A tymczasem lecę na Majówkę!
Spotkam się z moimi kuzynkami. Z niektórymi nie widziałam się kilkanaście lat, a z innymi jeszcze dłużej. To dopiero będzie spotkanie:)





20 komentarzy:

  1. Ja też czasami mam ochotę coś zmienić, ale potem wracam ;)Pięknie jest na świecie - nie mogę przestać ostatnimi czasy się zachwycać. Cudnej Majóweczki życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie te kwiecie wygląda, ale czają się w nim krwiożercze kleszcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Polski lecisz?
    Bo w Polsce maj jest najpiękniejszy!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja od początku nic nie zmieniłam, jakoś sie przywiązałam.
    Dzięki za kwiatki, miłego długiego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak jeszcze zakwitną konwalie....:)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie prawdziwe spotkanie na szczycie!;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ci co mnie już troszke znają to wiedzą, że u mnie co rusz inna grafika..lubię się tak bawić:):)Ale przynajmniej choć ten główny pasek zostawiam bez zmian:):):
    Udanego wyjazdu,,super są takie spotkania,,ja jadę jutrona 'Majówkę" -też spotkanie z rodziną:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku. To będzie bardzo miłe spotkanie! 😎

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu piękne zdjęcia. Udanej majówki. :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Lawenda cudna
    Kocham maj a jak się kończy to płaczę
    naprawdę
    wraz z czerwcem przechodzę jakby do kolejnej epoki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie pomyślałam, że nasze samopoczucie zależne jest od słońca i od przyjacielskich spotkań. Mnie najbardziej ładują baterie te bezpośrednie rozmowy. Ostatnio przez kilka miesięcy nie wychodziłam, to był dopiero koszmar.
    Niech majówka pozostawi miłe wspomnienia.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że majówka okaże się wielce przyjemna, czego serdecznie życzę. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
  13. Maj jest piękny, zwłaszcza ten w zółto-zielonych kolorach
    Pozdrawiam końcówką majówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że majówka przedłużyła się
      Pozdrawiam zapachem konwalii

      Usuń
  14. Miałem podobnie, ale mi akurat zmiana wyszła na dobre i raczej niczego już nie zmienię. Mam nadzieję, że było majówkowo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem wiem co to znaczy,te zdjęcia świadczą o utęsknieniu za dzieciństwem za krajem za zapachem tych pól i łąk....Jestem tu od kilku lat po powrocie z wojaży zagranicznych i wciąż podziwiam te klimaty które umieściłas na zdjęciach,,nigdzie tak pięknie nie wyglądają i pachną jak tu w kraju,,,ciągle nie mogę się nadziwić tym kolorowym polom w Maju...w Kraju. pozdrawiam..Znajomy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam myśli, by coś zmienić na blogu, ale w końcu nie zmieniłam, bo już żem pokochała takiego jaki jest. Twój jest bardzo ładny, przejrzysty, mnie się podoba. :) Wspaniałe zdjęcia, takie fioletowe łąki to ja chcę zobaczyć, ten kolor to barwa moja najukochańsza. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kwiaty, ja też fotografuję wszystkie, które spotykam u siebie. Póki są. Tak kolorowo. Ładnie jest. ;)

    OdpowiedzUsuń